Cosul dvs. este gol

Termeni si conditii

Magazinul online www.intrendconcept.ro este operat de societatea SC GN INTREND CONCEPT SRL, cu sediul in Bucuresti, Sector 3, Strada Lucieni, nr 48, CIF 47066184 , inmatriculata in registrul comertului cu numarul: J40/21220/2022.
 
Utilizarea site-ului (incluzand accesul, navigarea si cumpararea produselor de pe acest site) constituie un acord implicit de respectare a termenilor si conditiilor enuntate in cuprinsul prezentului document cu toate efectele si consecintele ce decurg din aceasta. 
Administratorul site-ului www.intrendconcept.ro isi rezerva dreptul de a modifica in orice moment continutul acestui acord, fara notificarea prealabila a persoanelor care il utilizeaza, denumite in continuare "Utilizatori". Utilizatorii vor avea acces permanent la termenii si conditiile de utilizare a serviciilor, pentru a le putea consulta in orice moment. 

I. ASPECTE INTRODUCTIVE 

Definitiile utilizate in continutul site-ului sunt urmatoarele :

1.1 Magazin online denumit in continoare "Magazin"- magazin de produse online detinut si condus de Vanzator sub adresa : www.intrendconcept.ro 

1.2 Client sau Cumparator:

a) persoana fizica cu capacitate deplina de exercitiu , persoana fizica cu capacitati juridice limitate(caz in care se va prezenta acordul reprezentantului legal sau orice alte date necesare pentru prelucrarea comenzii)

b)persoana juridica

c)organizatie fara personalitate juridica

care a incheiat sau intentioneaza sa incheie un contract de vanzare cu Vanzatorul, care furnizeaza date suficiente pentru realizarea obiectului contractului ( nr de telefon, adresa de livrare, adresa de email , date de facturare)

1.3 "Vanzator"- societatea SC GN INTREND CONCEPT S.R.L, persoana juridica romana cu sediul social in Bucuresti, sector 3, Strada Lucieni nr 48, inmatriculata la registrul comertului Bucuresti, sub nr J40/21220/2022, avand CIF: 47066184, reprezentata legal prin administrator NICULAE GABRIEL-DUMITRU, adresa site : www.intrendconcept.ro 

1.4 Cont site: modalitatea electronica utilizata de Vanzator, prin care clientul, care foloseste un dispozitiv electronic, alege si furnizeaza datele necesare pentru crearea acestui cont. Clientul se conecteaza in contul sau dupa inregistrarea in Magazinul Online. In cazul in care comanda se plaseaza sub modalitatea comenzii "instant"si se furnizeaza numarul de contact pentru finalizarea ulterioara a comenzii, clientul isi da acordul ca datele sale sa fie folosite in scopul contactarii de catre Vanzator pentru a finaliza comanda. In cadrul contului de servicii electronice , Clientul poate utiliza urmatoarele functii : schimbarea parolei, stergerea contului, acordarea si anularea consimtamantului in scopul promovarii produselor si serviciilor de catre Vanzator, pentru primrea de oferte comerciale si pentru includerea in actiuni de marketing direct prin intermediul sistemelor automate ( de exemplu prin e-mail, SMS-uri). Clientul este responsabil pentru pastrarea secretului parolei de acces in contul magazinului online. Clientul intelege ca daca incredinteaza cuiva parola contului sau, acea persoana are acces si la datele sale personale. Datele personale introduse la creare contului nu vor fi transferate de catre magazinul online catre persoane terte. 

1.5 "Comanda"- declarate de vointa a clientului cu privire la incheierea Contractului de Vanzare la distanta cu Vanzatorul prin intermediul Magazinului Online, cu utilizarea mijloacelor de comunicare la distanta, ce cuprinde totalitatea produselor optate de catre client. Fiecare comanda, fie inregistrata prin intermediul site-ului, fie prin solicitarea directa prin e-mail va fi confirmata in scris de catre Vanzator prin e-mailul de confirmare. Clientul poarta intreaga raspundere pentru optiunea finala cu privire la produsele achizitionate. 

1.6. "Newsletter"- optiunea utilizatorului de cont de a se abona pentru a primi informatii perioade cu [rivire la ofertele Magazinului Online

1.7. "Termenul de realizare/fabricare a produselor"- in ceea ce priveste oferta prezentata pe site-ul Vanzatorului si avand in vedere gama larga de produse expuse , vanzatorul opteaza ca realizarea si fabricarea fiecarui produs sa fie efectuata doar dupa ce clientul a trimis dovada ferma de cumparare(comanda). Activitatea nu presupune gestionarea stocurilor de produse, astfel ca fiecare produs este realizat doar in urma unei comenzi plasate. Exista cazuri rare in care un produs poate avea disponibilitate imediat, clientul optand prin plasarea comenzii ca produsul sa intre in productie, fiind astfel supus termenului de realizare/fabricare sau acceptand livrarea produsului in cazul care se afla in mod exceptional in stoc. Termenele de livrare comunicare pe site sunt orientative, putand exista anumite situatii de prelungire a acestora , insa orice modificare a termnului va fi comunicata Clientului in cel mai scurt timp.

1.8 "Produsul"- articole(produse) prezentate de catre vanzator in magazin, prin afisarea caracteristicilor si a parametrilor tehnici de utilizare si a preturilor. 

1.9: "Date de identificare/de contact"

1.9.1: In cazul persoanelor fizice: nume, prenume, adresa de mail, adresa de livrare, nr de telefon 

1.9.2: In cazul persoanelor juridice : denumire, nr de ordine in REG Comertului, CIF/CUI, cont bancar, adresa sediu social, adresa de livrare, persoana desemnata cu primirea coletului. 

1.10: "Pret"- pretul afisat pentru produsele prezentate pe site-ul magazinului online, pret care include costul de productie si costul de ambalare. 

1.11 "Taxa de livrare": reprezinta costul suplimentar pus in sarcina clientului, calculat separat si adaugat la pretul produselor .

1.12 : "Lista neagra": posibilitatea vanzatorului de a categorisi clientii si carora sa le solicite indeplinirea unor conditii suplimentare pentru a putea plasa o comanda. Astfel, se considera clientii ai listei negrei, clientii care efectueaza comenzi si care refuza primirea coletului la livrare sau care fac returul acestuia in mod repetat. Vanzatorul are dreptul de a isi alege clientela si prin urmare, nu poate fi tras la raspundere pentru modalitatea de selectie. 

1.15 ":Forta majora": acte teroriste războaie declarate și nedeclarate, blocări, întreruperi, răscoale, revolte, epidemii, alunecări de teren, cutremure, inundații, explozii și alte evenimente bruște, externe, involuntare de voința Părților care împiedică executarea contractului în totalitate sau parțial, permanente sau temporare, care afectează gestionarea corespunzătoare, pe care nici Vânzătorul, nici clientul nu au putut să le prevină sau să le contracareze și pe care nu le-au putut prezice dacă ar fi gândit rațional.
1.16. "Zile lucrătoare" - în funcție de contextul în care sunt utilizate - zilele săptămânii de luni până vineri, cu excepția zilelor de sărbători legale pe teritoriul României sau a zilelor săptămânii de luni până vineri, cu excepția sărbătorilor legale pe teritoriul pe care are domiciliul sau sediul social Clientul, zile în care sunt realizate livrările de Produse.

II. REGULI DE UTILIZARE A MAGAZINULUI

2.

2.1. Pentru a utiliza Magazinul, clientul are nevoie de:

a) Un browser de Internet care acceptă protocolul SSL

b) Acces la internet;

c) Un cont de poștă electronică - adresa de e-mail.

2.2. Utilizarea Magazinului se face prin:

a) Înregistrarea în magazin în conformitate cu procedura menționată în cuprinsul definiției Contului.

b) Autentificare - prin utilizarea contului de servicii electronice creat.

2.3. Clientul își exprimă acordul său cu privire la prelucrarea datelor personale solicitate în formularul de înregistrare în scopul utilizării contului sau după caz a utilizării Contului precum și în scopul încheierii contractelor de vânzare, inclusiv cu terțe părți partenere Vânzătorului și, de asemenea, în scopul realizării unor scopuri justificate din punct de vedere legal ale Vânzătorului.

2.4. De asemenea, Clientul poartă răspunderea pentru datele furnizate procesul de înregistrare și își asumă obligația de a actualiza aceste date în caz de schimbare.

2.5. Vânzătorul își rezervă dreptul de a verifica datele furnizate și actualizate de Client în formularul de înregistrare în conformitate cu mențiunile din prezenta politică. Vânzătorul poate refuza crearea Contului de servicii electronice sau după caz crearea Contului de servicii electronice, în cazul completării eronate a formularului de înregistrare, mai ales în cazul furnizării de date false, incomplete sau în cazul furnizării datelor altor persoane. În cazul în care refuză crearea Contului de servicii electronice, Vânzătorul va notifica imediat Clientul cu privire la cele menționate mai sus, în format electronic, pe adresa de e-mail dată în formularul de înregistrare

III. ÎNCHEIEREA CONTRACTULUI DE VÂNZARE

3.

3.1. Încheierea contractului de vânzare se face prin acțiunile menționate mai jos:

3.1.1.  Plasarea Comenzii de către Client prin utilizarea instrumentelor furnizate în Magazin - prin trimiterea formularului de comandă, completat corespunzător și în funcție de circumstanțele reale, a căror plasare se confirmă prin selectarea opțiunii "Finalizare comanda" care este echivalentă cu efectuarea către Vânzător a unei oferte de încheiere a Contractului de vânzare.

3.1.2. Plasarea unei comenzi prin transmiterea solicitării pe adresa de mail: comenzi@intrendconcept.ro.

3.2. Comenzile care :

- includ mai mult de 3 produse,

- depășesc valoarea de 1000Ron, se vor reconfirma de catre vanzator impreuna cu clientul si se va solicita un avans pentru inregistrarea finala a comenzii.

3.3. De asemenea, în cazul unor situații excepționale, precum și în cazul clienților cu istoric de comenzi, Vânzătorul poate accepta realizarea unor produse la comandă(personalizate), conform solicitărilor exprese a Clientului, existând posibilitatea de a se cere achitarea produselor la momentul plasării comenzii, neavând posibilitatea de a achita la livrare.

3.4. În situația în care Vânzătorul organizează anumite campanii de reducere de preț, temporare, acestea nu se cumulează cu ofertele existente pe site.

3.5. Comenzile pot fi plasate pe parcursul întregii zile. În cazul comenzilor plasate prin intermediul site-ului pot exista momente în care există o restricționare  a accesului pentru realizarea serviciilor de mentenanță sau de îmbunătățire a funcționalității site-ului. În cazul plasării comenzii în zilele de sâmbătă, duminică sau în zilele de sărbători legale din România, termenele care sunt legate de realizarea Contractului de vânzare vor începe în prima zi lucrătoare după zilele menționate mai sus.

3.6. Vânzătorul recomandă analizarea culorilor produselor prin intermediul a cel puțin a două terminale electronice, având selectată luminozitatea maximă și fără existența unor filtre de protecție sau culoare.

3.7. Prezentarea și pozele realizate fiecărui produs în parte sunt efectuate în așa măsură în care Clientul să perceapă detaliile acestora și să opteze în cunoștință de cauză. De asemenea, fiind produse manufacturate, există posibilitatea de a exista anumite neconcordanțe minore cu privire la modalitatea de aranjare a accesoriilor(capse, cargile, anouri, catarame, precum și orice alte detalii care intră în categoria accesoriilor, etichete, cusături). În cazul produselor care sunt realizate din material imprimat, Clientul înțelege că există posibilitatea ca imprimeul modelului prezentat în cadrul Magazinului Online poate să difere față de produsul livrat(modul de aranjare a materialului imprimat la momentul realizării produsului poate să fie diferită având în vedere eficientizarea și optimizarea decupajelor pentru realizarea produsului). În această situație, Clientul nu poate invoca acest aspect ca fiind defect al produsului și nu poate solicita repararea sau înlocuirea în intervalul perioadei de garanție.

IV. PLATA PREȚULUI DE VÂNZARE

4.

4.1. Plata prețului de vânzare se poate face astfel:

4.1.1. ramburs - plata la curier, în momentul primirii coletului;

4.1.2. plata prin transfer bancar/op inainte de livrarea comenzii, prin intermediul facturii emise si puse la dispozitie de catre Vanzator clientului.

V. TERMENUL DE REALIZARE A PRODUSELOR

5.

5.1. Produsele, comercializate de către Magazinul Online, sunt manufacturate în România, sub brand propriu, modele fiind create de către Vânzător.

5.2. Exista o sectiune speciala in cadrul site-ului pentru a confirma termenul de livrare stabilit de catre vanzator. Prin exprimarea solicitării de achiziție a unui produs, Clientul își asumă acest termen, neavând posibilitatea de a anula comanda sau de a renunța la aceasta, în termenul de realizare a comenzii, renunțarea la contractul de vânzare fiind posibil doar după livrarea produsului/produselor.

5.3. Astfel cum este menționat în cadrul capitolului definiții, în cazul situațiilor în care există riscul ca termenul de realizare a produselor să fie depășit, Clientul va fi înștiințat in cel mai scurt timp.

5.4. Produsele sunt realizate raportându-se la dimensiunile standard ale pieței, Clientul putând opta pentru realizarea unor detalii personalizate(de exemplu: lungime baretă, dimensiune talpă, etc). În acest caz, Vânzătorul va comunica dacă raportat la modificările solicitate, prețul produsului poate suferi modificări față de prețul prezentat pe site.

VI. LIVRAREA PRODUSELOR

6.

6.1. Livrarea produselor achiziționate se realizează pe teritoriul României, prin reprezentantul companiei de curierat, în maxim 3 zile lucrătoare de la momentul ridicării comenzii de la sediul/punctul de lucru al Vânzătorului, după expirarea termenului de realizare a comenzii, sau de la momentul în care statusul comenzii este schimbat.

6.2. Costurile de livrare a produselor sunt orientative, acestea putând suferi modificări, în funcție de furnizorul de servicii, Vânzătorul neputând fi tras la răspundere sau neputând fi obligat să suporte diferențele de valori, față de cele comunicate prin prezenta politică. La momentul implementării prezentei politici, costurile de livrare sunt următoarele:

6.2.1. Livrarea pentru București/ intreg teritoriul Romaniei: 25RON,

6.3. Vânzătorul, prin intermediul firmelor de curierat, va livra produsele achiziționate în baza Contractului de vânzare la adresa de livrare menționată de Cumpărător. Împreună cu produsele Vânzătorul va transmite acestuia toate documentele, inclusiv factura fiscală, certificatul de garanție și manualul/instrucțiuni de utilizare în limba română, dacă este cazul. În cazul în care Cumpărătorul constată la recepția produselor deteriorarea acestora sau diferențe cantitative, acesta este obligat să informeze Vânzătorul în termen de maxim 24 ore de la recepția produselor. În cazul comenzilor care cuprind mai multe produse, Vânzătorul va ambala inițial fiecare produs individual, urmând ca toate ambalajele să formeze un tot unitar, fiind securizate cu bandă adezivă personalizată. Fiecare produs va avea generat un număr de AWB.

6.4. La momentul recepției coletului, Clientul va verifica integritatea produselor, iar orice neregularitate sau neconformitate cu privire la integritatea ambalajului trebuie semnalată firmei de curierat și ulterior Vânzătorului, având posibilitatea de a refuza livrarea. De asemenea, Clientul trebuie să observe dacă dimensiunile coletului livrat sunt în conformitate cu volumul comenzii plasate, neexistând situații în care două produse să fie ambalate la un loc. În cazul în care are dubii cu privire la numărul de produse, Clientul poartă răspunderea pentru numărul produselor primite, în cazul în care acceptă livrarea de la firma de curierat.

6.5. Livrările produselor se fac numai în zilele lucrătoare între orele 8 -18.

6.6. În cazul în care Clientul modifică, ulterior plasării comenzii, adresa de livrare, acesta va suporta costurile suplimentare, precum și orice alte costuri imputate de către firma de curierat, generate de imposibilitatea de a lua legătura cu destinatarul, în vederea stabilirii livrării.


VII. OBLIGAȚII ȘI RESPONSABILITĂȚI

7.

7.1. Vânzătorul va depune toate eforturile pentru furnizarea unor servicii și produse calitative și se angajează să păstreze confidențialitatea corespondenței cu Clientul și să ia măsuri care să împiedice accesul la server al persoanelor neautorizate.

7.2. Vânzătorul se obligă să protejeze datele cu caracter personal în conformitate cu dispozițiile legale în vigoare.

7.3. Vânzătorul își rezervă dreptul la un service regulat de mentenanță care poate cauza acces limitat la Magazin, dar întreruperea utilizării Magazinului Online nu se va produce mai mult de o dată pe săptămână.

7.4. Clientul este obligat să utilizeze Magazinul în conformitate cu legea aplicabilă, dispozițiile prezentului Regulament, în special să nu furnizeze conținuturi ilegale și să încalce normele sociale general acceptate.

7.5. Vânzătorul nu își asumă responsabilitatea pentru:

7.5.1. Lipsa posibilității de a utiliza Magazinul ca urmare a apariției forței majore;

7.5.2. Utilizarea de către Client a Magazinului Online sau a contului de Serviciu Electronic care este ilegal sau incompatibil cu prevederile prezentei politici  sau pentru orice consecințe care rezultă din acesta;

7.5.3. Furnizarea parolei și adresei de mail către terțe părți,

7.5.4. Lipsa transmisiei sau a vitezei de transfer a datelor rezultate din limitele echipamentelor tehnice utilizate de Client;

7.6. În cazul în care clientul nu-și amintește parola pentru accesul la cont, este recomandat ca acesta să urmeze procedura de recuperare/modificare a parolei disponibilă în Magazinul Online.

7.7. În cazul în care Clientul își pierde parola pentru accesul la Cont sau are cunoștință de accesul neautorizat la Cont, el trebuie să informeze imediat Vânzătorul pe adresa de e-mail: comenzi@intrendconcept.ro. În cazul în care Clientul nu informează Vânzătorul asupra aspectelor prezentate în prima teză a acestui articol, pentru a putea bloca (eventual) sau a reseta contul, orice comanda este valabilă din momentul în care a ajuns la Vânzător în conformitate cu prezentul regulament. Până în momentul în care comanda ajunge la Vânzător, Vânzătorul nu își asumă responsabilitatea pentru nicio acțiune neautorizată care a rezultat ca urmare a utilizării contului de către o terță parte prin utilizarea parolei pierdute a clientului. În cazul descris mai sus, Vânzătorul nu își asumă răspunderea pentru daunele pe care Clientul le-a suferit din cauza acestui fapt, cu excepția daunelor rezultate din vina intenționată sau din neglijența Vânzătorului.

7.8. Sub rezerva celor menționate anterior, Vânzătorul blochează contul și inițiază procedura de clarificare în cadrul căreia efectuează verificarea acțiunii efectuate în cont după raportarea rezervării. Vânzătorul informează imediat Clientul cu privire la rezultatele procedurii menționate mai sus în mod electronic prin adresa de e-mail a Clientului.

VIII. RECLAMAȚII ȘI GARANȚIE

8.

8.1. Vânzătorul are obligația să livreze Clientului bunuri care îndeplinesc cerințele prevăzute mai jos:

8.1.1. Cerințe subiective de conformitate ale bunurilor comercializate:

8.1.1.1. respectă descrierea, tipul, cantitatea și calitatea și dețin funcționalitatea, compatibilitatea, interoperabilitatea și alte caracteristici prevăzute în contractul de vânzare;

8.1.1.2. corespund scopului special pentru care consumatorul le solicită, pe care consumatorul l-a adus la cunoștința Vânzătorului cel târziu în momentul încheierii contractului de vânzare şi pe care vânzătorul l-a acceptat sau în lipsa acestei comunicări, conform scopului prezentat și comunicat de către Vânzător;

8.1.1.3. sunt livrate împreună cu toate accesoriile şi cu toate instrucțiunile de folosire.

8.1.2.  Cerințe obiective de conformitate ale bunurilor comercializate:

8.1.2.1. corespund scopurilor pentru care s-ar utiliza în mod normal bunuri de acelaşi tip, ţinând seama, dacă este cazul, de prevederile legale în vigoare, de standarde tehnice sau, în absenţa unor astfel de standarde tehnice, de coduri de conduită aplicabile în domeniu şi specifice sectorului

8.2. În plus, Vânzătorul răspunde faţă de Client pentru orice neconformitate care există în momentul livrării bunurilor şi care este constatată în termen de doi ani de la data respectivă.

8.3. Nu este considerată situație de neconformitate în următoarele cazuri:

8.3.1. Diferența de nuanță a produselor comandate, având în vedere faptul că, deși Vânzătorul depune toate eforturile pentru a capta în poze culoarea apropiată de realitate, există situații în care nuanța prezentată pe site să difere cu mici amendamente în realitate.

8.3.2. Mărimea comandată nu este potrivită, asta nu înseamnă că produsul este defect. Fiecare produs are inserate toate detaliile și tabelul de mărimi în descriere și toate produsele sunt realizate după acest cadru general. Vânzătorul oferă consultanță în vederea alegerii mărimii potrivite pentru caracteristicile dumneavoastră.

8.3.3. Bareta sandalelor/ghetelor/bocancilor nu este suficientă pentru caracteristicile dumneavoastră, având în vedere că toate produsele sunt realizate pe dimensiuni și mărimi standard. Dacă aveți cunoștință că există posibilitatea de a nu vă încadra în tiparul standard, Vânzătorul poate efectua servicii de comandă personalizată pentru a satisface nevoile clienților săi.

8.3.4. Modalitatea de aranjare a accesoriilor, având în vedere că produsele comercializate sunt manufacturate și urmăresc un șablon pentru realizarea acestora.

8.3.5. Materialul din care este/sunt realizat/e produsul/produsele poate fi supus unei proceduri de colorare, existând posibilitatea de a migra culoarea și poate colora articolele vestimentare cu care vine în contact. Acest lucru se întâmpla la primele purtări și nu este considerat defect; petele de pe haine ies la o simpla spălare a acestora.

8.3.6. Produsul/produsele au fost depozitate în spații cu umiditate ridicată, temperaturi ridicate, expuse direct la lumina soarelui pentru o perioadă îndelungată.

8.6. Pentru a iniția procedura de reclamație, Clientul va aduce la cunoștința Vânzătorului aceste aspecte fie prin transmiterea unui mail, fie prin intermediul formularului Magazinului Online.

8.7. În caz de neconformitate, Clientul are dreptul de a beneficia de:

8.7.1. aducerea în conformitate a bunurilor,

8.7.2. o reducere proporţională a preţului sau

8.7.3. a obţine încetarea contractului în condiţiile prevăzute mai jos.

8.8. Pentru ca bunurile să fie aduse în conformitate, Clientul poate opta între reparaţie şi înlocuire, cu excepţia cazului în care măsura corectivă aleasă ar fi imposibilă sau, în comparaţie cu cealaltă măsură corectivă disponibilă, ar impune Vânzătorului costuri care ar fi disproporţionate, luând în considerare toate circumstanţele, inclusiv următoarele:

8.8.1. valoarea bunurilor în cazul în care nu ar fi existat neconformitatea;

8.8.2. gravitatea neconformităţii; sau

8.8.3. dacă măsura corectivă alternativă ar putea fi executată fără vreun inconvenient semnificativ pentru consumator.

8.9. Vânzătorul poate refuza să aducă în conformitate bunurile dacă reparaţia sau înlocuirea este imposibilă sau i-ar impune costuri care ar fi disproporţionate, luând în considerare toate circumstanţele, inclusiv cele prevăzute la art. 8.8.1. și 8.8.2.

8.10. Clientul are dreptul:

8.10.1. fie să obţină o reducere proporţională a preţului,

8.10.2. fie să obţină încetarea contractului de vânzare,

în oricare dintre următoarele cazuri:

a) Vânzătorul nu a finalizat reparaţia sau înlocuirea sau, după caz, nu a finalizat reparaţia sau înlocuirea sau vânzătorul a refuzat să aducă în conformitate bunurile;

b) se constată o neconformitate, în pofida eforturilor Vânzătorului de a o remedia;

c) neconformitatea este de o asemenea gravitate încât justifică o reducere de preţ sau dreptul la încetarea imediată a contractului de vânzare;

d) Vânzătorul a declarat că nu va aduce bunurile în conformitate într-un termen rezonabil sau fără inconveniente semnificative pentru consumator ori acest lucru reiese clar din circumstanţele cazului.

8.11. Clientul nu are dreptul de a obţine încetarea contractului dacă neconformitatea este minoră. Sarcina probei cu privire la caracterul minor al neconformităţii îi revine Vânzătorului.

8.12. Clientul are dreptul de a suspenda plata unei părţi restante din preţul bunurilor sau a unei părţi a acesteia până în momentul în care Vânzătorul îşi va fi îndeplinit obligaţiile care îi revin în temeiul dispozițiilor Ordonanţei de urgenţă nr. 140/2021 privind anumite aspecte referitoare la contractele de vânzare de bunuri..

8.14. Vânzătorul este obligat să returneze produsul reparat sau înlocuit în termen de maxim 15 zile calendaristice de la preluarea produsului pe baza documentelor de predare-primire.

8.15. În cazul în care reclamația este neîntemeiată, Vânzătorul va înștiința Clientul cu privire la soluționarea sau după caz respingerea reclamației în termen de cel mult 15zile calendaristice de la data primirii formularului de reclamație.

8.16. Clientul îşi exercită dreptul de a obţine încetarea contractului de vânzare printr-o declaraţie către Vânzător, prin care îşi exprimă decizia de a obţine încetarea contractului de vânzare.

8.17. În cazul în care neconformitatea se referă doar la unele dintre bunurile livrate în temeiul contractului de vânzare şi există un motiv de încetare a contractului de vânzare, astfel cum au fost dezvoltate anterior, Clientul poate obţine încetarea contractului de vânzare în raport cu bunurile respective, precum şi cu orice alte bunuri pe care consumatorul le-a achiziţionat împreună cu bunurile neconforme, în cazul în care consumatorului nu i se poate pretinde în mod rezonabil să accepte să păstreze numai bunurile conforme.

8.18. În cazul în care Clientul obţine încetarea contractului de vânzare în ansamblul său sau, în conformitate cu mențiunile art. 8.17., în raport cu unele dintre bunurile livrate în temeiul contractului de vânzare:

8.18.1. Clientul returnează vânzătorului bunurile, pe cheltuiala acestuia din urmă;

8.18.2. Vânzătorul îi rambursează consumatorului preţul plătit pentru bunuri la primirea bunurilor sau a unei dovezi prezentate de consumator că bunurile au fost returnate;

8.18.3. Vânzătorul rambursează consumatorului suma de bani în conformitate cu 8.18.2., folosind aceleași modalități de plată ca şi cele folosite de Client pentru tranzacția iniţială, cu excepţia cazului în care acesta a fost de acord cu o altă modalitate de plată.

IX. RETRAGEREA DIN CONTRACTUL DE VÂNZARE

9.

9.1. Clientul are dreptul să se retragă din Contract, respectiv să returneze produsul/produsele, în termen de 14 zile calendaristice, fără să fie necesară invocarea unui motiv și fără a suporta alte costuri decât cele de livrare, în ambalajul original, cu eticheta fiecărui produs astfel cum a fost comercializat de către Vânzător.

9.2. Astfel, potrivit Ordonanţei de urgenţă nr 34/2014, perioada de returnare a unui bun sau renunțare la un serviciu expiră în termen de 14 zile, termen care începe să curgă din momentul în care Cumpărătorul intră în posesia fizică a produselor sau, după caz a  ultimului produs situație aplicabilă atunci când Clientul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separat.

9.3. În cazul în care Clientul decide să se retragă din Contract, acesta va putea trimite un email de notificare la adresa de email: comenzi@intrendconcept.ro sau prin intermediul formularului de retur implementat în Magazinul Online.

9.4. În cazul în care Cumpărătorul solicită retragerea din Contract în cadrul termenului de retragere din contract, trebuie să returneze și eventualele cadouri care au însoțit produsul respectiv. În cazul în care Comanda este achitată, Vânzătorul va rambursa suma în maxim14 (paisprezece) zile calendaristice de la data informării Vânzătorului de către Client asupra deciziei sale de retragere din Contract.

9.5. Suma va fi returnată după cum urmează:

9.5.1. pentru Comenzile achitate online prin transfer bancar - prin restituire în contul din care a fost efectuată plata;

9.5.2. pentru Comenzile achitate ramburs - prin virament bancar.

9.6. Condițiile necesar a fi îndeplinite, pentru a oferi posibilitatea clientului de a se retrage din contractul de vânzare, sunt următoarele:

9.6.1. Produsul/produsele să fie în aceeași stare ca produsele primite.

9.6.2. Produsul/produsele să aibă toate componentele, accesoriile, inclusiv manual de utilizare, dacă este cazul, 

9.6.3. Produsul/produsele să nu prezinte urme de uzură.

9.7. Sunt exceptate de la dreptul de retragere următoarele categorii de bunuri:

9.7.1. produse confecţionate după specificaţiile prezentate de Client sau personalizate în mod clar;

9.7.2. produse care prezintă semne de utilizare (urme, miros, rupturi, talpă tocită, piele zgâriată/uzată, cute de purtare, etc).

9.8. Costurile aferente restituirii produselor sunt suportate de Client. De asemenea, prin uzitarea dreptului de retragere, Clientul își asumă faptul că va înapoia produsele în ambalajul Vânzătorului, în aceeași stare cum au fost livrate, iar în cazul în care se constată că ambalajul înapoiat a fost deteriorat de către Client(lovit, aplicat bandă adezivă, scrise mențiuni), Vânzătorul are dreptul de a reține din sumele rambursate, contravaloarea ambalajului în cuantum de 20RON, având în vedere că acest cost este inclus, astfel cum este menționat în cuprinsul art. 1.10., în prețul de vânzare al produselor.

9.9. În situația în care bunul este înapoiat de Cumpărător deteriorat, cu excepția uzurii normale, Vânzătorul poate oferi dreptul Clientului de a se retrage din contract însă acesta își rezervă dreptul de a reține suma corespunzătoare reducerii valorii bunului ca urmare a deteriorării.

9.10. La momentul recepționării bunurilor ce fac obiectul solicitării de retragere din contract, se va încheia un proces verbal în prezența a doi reprezentanți/angajați/colaboratori ai Vânzătorului care se ateste starea bunurilor primite.

X. INSTRUCȚIUNI DE FOLOSIRE ȘI ÎNGRIJIRE A PRODUSELOR

10.

10.1. Produsele realizate din piele naturală trebuie curățate regulat de praf cu ajutorul unei cârpe sau unei perii moi. Lustruiţi pantofii regulat cu luciu de pantofi sau ceară şi o cârpă moale.

10.2. Este interzisă, în cazul produselor comercializate de Magazinul Online, spălarea acestora în mașina de spălat. În cazul în care se constată că produsul/produsele au fost supuse unei proceduri de spălare și au fost supuse unui contact prelungit cu apa, clientul nu poate invoca aspecte ce țin de neconformitatea produsului/produselor.

10.3. În cazul în care produsul/produsele s-a/s-au murdărit, recomandăm curățarea acestora cu o cârpă moale îmbibată în soluții speciale destinate îngrijirii și curățării produselor din piele. Încălţămintea va fi uscată încet, şi nu cu ajutorul surselor de căldură.

10.4. Este interzisă folosirea detergenţilor, solvenţilor, înălbitori sau orice alte substanțe chimice. Aceste produse pot provoca daune ireversibile aspectului pielii şi o astfel de situaţie nu este acoperită de garanţie.

10.5. Depozitarea produsului/produselor comercializate în Magazinul Online trebuie efectuată într-un mod diligent, în condiții optime de temperatură, umiditate, lumină. În cazul în care depozitarea este realizată în spații neconforme, produsul/produsele se poate/pot degrada și scurta perioada de folosință conform specificațiilor.

10.6. Feriţi produsul/produsele din piele de obiecte care ar putea provoca zgârieturi, arsuri, perforații sau orice alte acțiuni fizice ce îi pot cauza daune.


XI. ASPECTE PRIVIND PROPRIETATEA INTELECTUALĂ

11.

11.1. Orice reprezentare grafică statică și/sau dinamică, text și/sau conținut multimedia, marca înregistrată, desen si/sau model industrial, denumire comercială prezentata în Magazinul Online, reprezintă proprietatea Vânzătorului.

11.2. Utilizatorului/Membrului/Clientului îi este interzisă copierea, distribuirea, publicarea, transferul către terțe parți, modificarea și/sau alterarea, utilizarea, expunerea, includerea oricărui conținut în orice alt context decât cel original intenționat de Vânzător.

1.

XII. PROCEDURIDE PLÂNGERE REFERITOARE LA FUNCȚIONAREA MAGAZINULUI

12.

12.1. Clientul poate face plângeri legate de funcționarea Magazinului Online, pe adresa de e-mail: comenzi@intrendconcept.ro.

12.2. În cererea de plângere, Clientului i se recomandă să precizeze numele și prenumele sau compania și informațiile de contact, precum și descrierea și sublinierea motivului reclamației. Cerințele menționate mai sus au doar caracter de recomandare, iar neincluderea acestora nu va afecta soluționarea plângerii depuse.

12.3. Vânzătorul este obligat să soluționeze reclamația în termen de 15 zile calendaristice de la primirea cererii acesteia.


XIII. DISPOZIȚII FINALE

13.

13.1. Vânzătorul își rezervă dreptul de a modifica termenii și condițiile Magazinului Online, în cazul intervenirii unor modificări/actualizări legislative sau al îmbunătățirii funcționării Magazinului Online, în special prin îmbunătățirea instrumentelor existente în Magazinul Online sau prin adăugarea unor instrumente noi și, de asemenea, pentru protejarea drepturilor Clientului.

13.2. Vânzătorul va publica noile reglementări prin intermediul Magazinului Online, acestea intrând în vigoare la momentul publicării.

13.3. Toate notificările transmise de către părți vor fi trimise pe adresa de e-mail furnizată de către fiecare parte în conformitate prezentele prevederi.

13.4. Vânzătorul își rezervă dreptul de a modifica sortimentul de produse disponibile în Magazinul Online, precum și prețurile produselor; modificările nu se referă la comenzile efectiv plasate înainte ca aceste modificări să intre în vigoare.

13.5. Părțile contractului de vânzare pot apela la procedurile alternative de soluționare (SAL/SOL). SAL reprezintă un mecanism alternativ sistemului judiciar, prin care este oferit consumatorilor posibilitatea de soluționare a litigiilor potențiale, atunci când se confruntă cu o problemă legată de achiziționarea unui/unor produs/produse. Astfel, sesizările sau reclamațiile împotriva comercianților vor fi prezentate voluntar de către consumatori, urmând a fi soluționate într-un mod independent, imparțial, transparent, rapid și echitabil. Accesarea acestei modalități alternative de soluționare poate fi realizată atât online, cât si prin metodele clasice, pe suport hârtie sau pe alt suport durabil.

13.6. În vederea soluționării alternative a litigiilor, sesizarea sau reclamația Clientului poate fi depusă, în scris, direct la Direcția de Soluționare Alternativă a Litigiilor a Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor la următoarele date de contact: adresa: București, Bulevardul Aviatorilor nr. 72, sector 1, cod poștal 011865, tel: 021.307.67.69; fax: 021.314.34.62, e-mail: dsal@anpc.ro.

13.7. Direcția Alternativă de Soluționare a Litigiilor a Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor este competentă să soluționeze alternativ litigiile naționale și transfrontaliere care decurg din contractele de vânzare sau contractele de servicii încheiate cu un comerciant care își desfășoară activitatea în România și este inclusă în lista entităților SAL la nivel european, disponibil la următorul link: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.adr.show2.

13.8. Având în vedere dispozițiile Regulamentului (UE) nr. 524/2013 privind soluționarea online a litigiilor in materie de consum si de modificare a Regulamentului (CE) nr. 2006/2004 si a Directivei 2009/22/CE, Clientul are posibilitatea de a opta pentru soluționarea pe cale extrajudiciara a eventualelor litigii, si prin utilizarea platformei europene de soluționare online a litigiilor (platforma SOL), instrument digital creat de Comisia Europeană pentru a facilita soluționarea independentă, imparțială, transparentă, eficace, rapidă și echitabilă, pe cale extrajudiciara, a litigiilor care privesc obligațiile contractuale rezultate din contractele de vânzare sau de prestare de servicii online dintre un consumator care își are reședința in Uniunea Europeana și un comerciant stabilit in Uniunea Europeana.

13.9. SAL si SOL nu reprezintă doua mecanisme diferite pentru soluționarea eventualelor sesizări/reclamații. Clientul înțelege că soluționarea alternativa a litigiilor și soluționarea online a litigiilor subzistă ca un singur mecanism, reprezentând unul și același instrument existând între acestea o identitate de scop, obiect si finalitate. Clientul înțelege ca distincția dintre SAL și SOL este reprezentată de modalitatea de accesare / formatul inițial al respectivei sesizări/reclamații, astfel încât în cazul SAL forma de adresare este una de tip clasic, realizată în scris (pe email, pe cale poștală) pe când, în cazul SOL, se optează pentru utilizarea completării unui formular existent pe o platforma digitala, exclusiv online.

13.10. În cazul în care soluționarea amiabilă ori alternativă a sesizărilor/reclamațiilor/litigiilor nu va fi posibilă,  acestea vor fi soluționate de către instanțele judecătorești romane competente din Municipiul București.

13.12. Prezenta politică a fost publicată, astăzi, data de 14.10.2023

Continutul site-ului si drepturile de proprietate intelectuala 

Continutul acestui site nu poate fi utilizat, reprodus, distribuit, transmis, expus, in alte scopuri decat cele expres si legal permise. Extragerea oricaror informatii urmata de orice utilizare in scop comercial care depaseste sfera copiei private reglementate de lege sau pentru vanzare ori licentiere si fara a avea in prealabil un consimtamant scris al titularilor drepturilor de proprietate constituie o incalcare a termenilor si conditiilor. 

Sunteti de asemenea de acord sa nu afectati si interferati in vreun fel cu elementele de securitate ale site-ului, cu elementele care previn sau restrictioneaza utilizarea, copierea unui continut sau elemente care intaresc limitele de utilizare a siteului sau a continutului acestuia. 

Dreptul consumatorilor de denuntare unilaterala a contractului 

Va rugam sa va asigurati ca ati verificat specificatiile produsului si compatibilitatea acestuia prin vizitarea paginii producatorului inainte de a-l cumpara. Raporturile comerciale dintre cumparator si www.intrendconcept.ro  sunt reglementate oficial de Ordonanta Guvernului 130/2000, privind protectia consumatorilor la incheierea si executarea contractelor la distanta.

Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului. 

Administratorul www.intrendconcept.ro face eforturi permanente pentru a pastra acuratetea informatiilor de pe site, insa uneori acestea pot contine inadvertente (specificatiile sau pretul produselor modificate de catre producator fara preaviz sau viciate de erori de operare). Preturile produselor afisate pe site pot fi diferite fata de preturile din magazinul fizic, datorita conditiilor, datorita costurilor de intretinere, livrare, chirii, personal, etc. 

Frauda 

In scopul accesarii si utilizarii anumitor sectiuni ale website-ului poate fi necesara crearea unui cont personal. Prin prezenta declarati ca va asumati integral responsabilitatea pentru toate si oricare dintre activitatile realizate prin intermediul contului pe care il deschideti pe website si, in consecinta, va sfatuim sa asigurati securitatea parolei contului sau a altor date de acces. In cazul in care securitatea contului pe care il detineti este compromisa, trebuie sa anuntati imediat administratorul site-ului.www. intrendcocept.ro nu este responsabil pentru daunele care va sunt cauzate sau care sunt cauzate tertilor de orice fel, prin utilizarea neautorizata a contului. 

Drept aplicabil 

Prin folosirea site-ului www.intrendconcept.ro, utilizatorul se declara de acord asupra faptului ca legile romane vor guverna Termenii si conditiile de utilizare si orice disputa de orice fel care ar putea sa apara intre utilizatori si administratorii www.intrendconcept.ro. In cazul unor eventuale conflicte se va incerca mai intai rezolvarea acestora pe cale amiabila, iar daca rezolvarea pe cale amiabila nu va fi posibila, conflictul va fi solutionat in instanta, in conformitate cu legile romane in vigoare. In cazul in care comandati un produs sau un serviciu de la firma noastra fara a ridica, si plati respectivul produs sau serviciu, cauzandu-ne astfel prejudicii de natura financiara (costuri de transport,  depozitare, sau comisioane bancare), ne rezervam dreptul ca la urmatoarea comanda sa va incasam in avans contravaloarea produselor. 

Disponibilitatea serviciului 

Administratorul www.intrendconcept.ro isi rezerva dreptul de a modifica pretul produselor, structura si interfata oricarei pagini sau subpagini a site-ului, in orice moment si la orice interval de timp liber ales, avand dreptul de a intrerupe temporar sau permanent, partial sau in totalitate serviciile puse la dispozitia publicului prin intermediul acestui website fara vreo notificare prealabila individuala sau generala. 

Daca aveti intrebari sau nelamuriri in legatura cu acesti termeni de utilizare, nu ezitati sa ne contactati prin intermediul formularului dedicat de contact sau la adresa de email comenzi@intrendconcept.ro


spacer
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru!
Sunt de acord cu stocarea si prelucrarea datelor conform politicii de protejare a datelor.

Website detinut de GN INTREND CONCEPT S.R.L., CIF: 47066184, Reg.Com: J40/21220/2022

intrendconcept.ro foloseste cookies. Continuarea navigarii pe site se considera acceptare politicii de utilizare cookies.Pentru o experienta mai buna in site-ul nostru folosim si sisteme de analiza si marketing conform politicii de protejare a datelor.